zondag 30 mei 2010

DEEZER: sociale muzieksites



Wat een herontdekking van muziek! Veel herinneringen uit de jongere jaren opgehaald. Dingen die compleet vergeten leken, maar toch nog verwijzen naar waardevolle gebeurtenissen. Ook nieuwe zaken ontdekt, een wereld van nieuwe mogelijkheden die zich alweer opent.
Ik zou het jammer vinden dat cd's volledig verdwijnen - want luisteren naar muziek doe ikzelf nog het liefst vanuit mijn luie zetel - misschien is dat op dit moment ook nog niet echt een gevaar, interessant lijkt me wel dat er naast de gegevens in de catalogus een mogelijkheid is om een stukje van de gezochte muziek te beluisteren, bij wijze van voorsmaakje, maar dit kan te veel van mij gevraagd zijn...

Verder heb ik geprobeerd om een stukje muziek naar deze blog te kopiƫren, zoals dit bij youtube mogelijk was, maar dat is me niet gelukt!

1 opmerking:

  1. Muziek in de catalogus: het kan leuk zijn, maar let op met de auteurswetgeving... Ik kom daar in de laatste sessie nog op terug.

    BeantwoordenVerwijderen