vrijdag 14 mei 2010

D E L I C I O U S ! ! !


Dit was echt wel een verrassing!
In het begin even zoeken, zelfs twee keer het filmpje moeten bekijken vooraleer ik echt doorhad waarover het eigenlijk ging en hoe het precies werkte, maar de woorden FUN, USEFUL en SOCIAL zijn hier echt wel op hun plaats.
Dit is inderdaad dé manier om favorieten op te slaan en er snel en efficiënt toegang tot te krijgen. Dat met die trefwoorden is me nog niet helemaal duidelijk, maar ik ben erin geslaagd om een aantal voor mijn werk zeer nuttige websites te verzamelen en op te slaan, wat - dat hoop ik toch - het verdienen van mijn dagelijks brood leuker, aangenaam en efficiënter zal maken.
Dat is waar het mij toch vooral om te doen is!
De link naar mijn delicious-account: http://delicious.com/an_depuydt


IK DENK DAT IK DIT MISSCHIEN ZELFS LEUK GA VINDEN...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten