zaterdag 22 mei 2010

zin en onzin van chatten


Chatten of "instant messaging", ik heb er al veel over gehoord en nu een flink stuk over gelezen. Nog steeds ben ik niet echt overtuigd van het nut hiervan.
Persoonlijk hou ik me hier niet graag mee bezig, maar ik sluit niet uit dat dit inderdaad een effectief communicatiemiddel kan zijn binnen bedrijven, op voorwaarde dat dit een beetje georganiseerd wordt en dat iedereen erachter kan staan en meedoet.
Ik heb me in elk geval aangemeld op Meebo, heb met verwondering gezien hoeveel mogelijkheden er geboden worden binnen yahoo, gmail, google,... om hiermee aan de slag te gaan en vraag me af waar mensen de TIJD halen om hier uren en uren op door te brengen.
Ieder zijn hobby???...

Uit nieuwsgierigheid ging ik een kijkje nemen op de website van de universiteitsbib van Groningen die chatten met de bibliothecaris promoot. Jammer genoeg werkte het daarop voorgestelde filmpje niet. Daar krijg ik het nu echt wel van!!!

2 opmerkingen:

  1. Mijn naam is marcel en ik hou van volleybal? Wie wil er met mij volleyballen?

    Ik ben te bereiken op 06-52650799

    BeantwoordenVerwijderen