zondag 30 mei 2010

POD - & SCREENCASTS


Dit was wel weer een aangename verrassing!
Radioprogramma's beluisteren wanneer ik het zelf wil, onafhankelijk van het tijdstip waarop ze uitgezonden worden, vooral wat verhalen rond boeken en literatuur betreft, ik voelde me er net even als een vis in het water...

Zelf heb ik me er niet aan gewaagd om een pod- of screencast te maken, maar met een beetje meer tijd, begeleiding én een concrete uitdaging zou ik in deze materie wel wat mogelijkheden zien om auditief én visueel aantrekkelijke ondersteunende materialen te maken om aan te bieden aan bibliotheekgebruikers.

De tip om het kort en eenvoudig te houden heb ik zeker onthouden, vermits ik zelf ook overgevoelig ben voor overbodige informatie.
Een wereld om verder te verkennen, misschien is dit wel toekomstmuziek...





Geen opmerkingen:

Een reactie posten