woensdag 9 juni 2010

Mijn "DING"


Ik moet toegeven dat ik in dit "ding" wat verloren gelopen ben.

Inderdaad, het web is voorgoed veranderd en online samenwerken, online informatie delen en sociale netwerken zijn vermoedelijk zaken die een heel tijdje zullen meegaan, maar
het is allemaal zo veel en het lijkt allemaal zo op elkaar!



Ik ben na wat zucht- en zoekwerk terechtgekomen op http://edition.cnn.com/. Hierbij had ik niet eens gedacht dat dit ook een web 2.0-toepassing is. Maar goed, ik had al veel rond cnn gehoord en ik was verrast te zien hoeveel mogelijkheden deze site biedt om op de hoogte te blijven van wat er in de wereld gebeurt, in Europa, de VS, het Midden-Oosten, Latijns-Amerika, ... En dat op elk moment van de dag, 24u op 24, de wereld komt werkelijk dichterbij.
Ruim voorzien van het nodige foto- en videomateriaal. Binnenkort is het zelfs niet meer nodig om op reis te gaan...
En verschillende edities naargelang de taal die je spreekt, Engels, Spaans, Arabisch, een ideale manier om speels bij te blijven en je vreemde talen te oefenen!
Dit is echt niet ironisch bedoeld, ik hield het gewoon allemaal niet voor mogelijk...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten