donderdag 22 april 2010

de start

Het is met een flinke portie argwaan dat ik hieraan begin.
De idee dat iedereen zomaar bij persoonlijke informatie van mij terecht kan, doet me huiveren. Want dat is wat deze cursus en zijn toepassingen bij me oproepen: verlies van privacy, overschrijden van grenzen, het uitwisselen van ideeën zonder in persoonlijk contact te gaan. Ik hoorde hier reeds de wildste verhalen rond waar ik het ontzettend moeilijk mee heb!
Het vraagt dus een omschakeling in mijn denken om me er toch voor open te stellen en te gaan zoeken wat de meerwaarde hiervan kan zijn in mijn persoonlijk en professioneel leven. Ik ben benieuwd.
Het is in elk geval veel prutsen, zelf ontdekken, vallen en opstaan en het lijkt nu al gepaard te gaan met veel, heel veel FRUSTRATIES... (wat betreft de technische kant dan)
Pfff, dat wordt zwoegen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten